آب قهوه ای

Braunes Wasser ( که قبلاً Braunwasserbach نامیده می شد ) شاخه ای در جنوب غربی و سمت راست هلتم در کوه های هارتز است . این جریان در منطقه شهری ورنیگرود در ناحیه هارتز در زاکسن-آنهالت جریان دارد .

فهرست مطالب

  • 1دوره
  • 2متفرقه
  • 3موارد
  • 4لینک های وب

تاریخچه آب قهوه ای (Holtemme)

آب قهوه ای به طور کامل در پارک طبیعی هارتز/زاکسونی-آنهالت و در کوه های هارتز جریان دارد. این در جنوب غربی منطقه شهری Wernigerode در دامنه های جنگلی بالای Hohnebruch، که در شرق در زیر Hohnekam ( 900.6  متر ) تاج Hohneklippen و تا حدودی شمال به شمال غربی Drei Annen Hohne قرار دارد ، قرار دارد. سرچشمه ها توسط دو نهر کوتاه تشکیل شده اند: جریان سمت چپ در حدود 690  متر و جریان واقعی در حدود 655  متر بالا می رود . هر دو در ارتفاع 592  متری با هم متحد می شوند .

جریان عمدتاً شمال شرقی، که در قسمت بالایی از Ottofels به سمت شرق می گذرد، از Thumkuhlental می گذرد و پس از عبور از Thumkuhlenköpfe ( 559.1  متر )، به Drangentalbach می رسد که از جنوب به داخل می ریزد.

آب قهوه ای کمی به سمت جنوب غربی بالای ایستگاه ناحیه هاسرود در ورنیگرود در هارزکوئربان و بروکن بان در ارتفاع 237.9  متری به شاخه هولتم بود که از غرب-جنوب غربی می آید .

متفرقه

آب قهوه ای در قرن شانزدهم Braunwasserbach [2] نامیده می شد . خیابانی در Hasserode به نام این جریان نامگذاری شده است. از قرن هفدهم تا نوزدهم، آب ها تا حدودی رودخانه مرزی دفتر پروس هاسرود بود.