اتوماسیون و کنترل از راه دور پمپ های اندازه گیری

به دلایل واضح، پمپ های اندازه گیری عملکردی را انجام می دهند که با دقت و کارایی کامل هماهنگ است. پمپ های اندازه گیری با عملکردهای داخلی خاص مانند سیگنال ها و عملکردهای خودکار می توانند نتایج بهتری را در مقایسه با نسخه های کاملاً دستی به شما ارائه دهند زیرا می توانند بهره وری و کارایی را به طور خودکار حفظ کنند.

در بسیاری از تاسیسات، پمپ های دوز و اندازه گیری مواد شیمیایی به صورت 24 ساعته با تنظیمات مختلف مورد نیاز برای هر مرحله کار می کنند. در حالی که کارکنان در محل می توانند این الزامات را بررسی کنند، یک مرکز خودکار می تواند استرس را کاهش دهد و مطمئن شود که این فرآیند عاری از خطای انسانی یا حتی فراموشی است. هر سازنده معتبر و معتبر  پمپ اندازه گیری در تجارت به شما می گوید که مفهوم ساده است: شما پمپ را نصب می کنید، تنظیمات را فعال می کنید و سپس این یک چیز کمتر است که باید نگران آن باشید.

با خودکار شدن ماشین‌آلات سطح صنعتی بیشتر و بیشتر، استفاده از آن برای مدل‌های مختلف پمپ‌های اندازه‌گیری توسط تولیدکنندگان فقط یک مسئله زمان بود. از آنجایی که عملیات صنعتی به حجم بالایی از نتایج تولید نیاز دارد، برخی از پمپ های اندازه گیری با استفاده از کنترل سیگنال کار می کنند، در حالی که برخی دیگر کنترل از راه دور دبی را با استفاده از یک محرک اضافی ارائه می دهند. برخی از عملکردها همچنین می توانند بر اساس چرخه های از پیش تعیین شده مختلف زمان بندی شوند که به شما امکان کنترل بالاتری را می دهد.

کنترل از راه دور عملیات

یک کنترل کننده سیگنال 4-20 میلی آمپری را می توان با فناوری درایو فرکانس متغیر دیجیتال برای کنترل از راه دور خروجی پمپ اندازه گیری مطابق با مشخصات خاص استفاده کرد . در واقع این موتور پمپ اندازه گیری است که به سیگنال پاسخ می دهد.

پمپ های اندازه گیری عملکرد نسبتاً ساده و ساده ای دارند. تا زمانی که سرعت و طول حرکت موتور از پیش تعیین شده و کالیبره شده باشد، به راحتی می توان آنها را از راه دور کنترل کرد. فقط افزایش یا کاهش خروجی پمپ بنا به نیاز شما است.

لوازم جانبی اضافی همچنین می تواند به شما امکان دهد عملکرد پمپ و همچنین وضعیت موتور را ردیابی کنید. جابجایی از راه دور به طور خاص در تاسیسات و کارخانه هایی که پمپ های اندازه گیری متعدد در آن قرار دارند یا کاربردهای پیچیده دوز شیمیایی استفاده می شود مفید است. از آنجایی که بررسی و تنظیم جداگانه هر پمپ می تواند دشوار باشد، کنترل از راه دور کار مورد نیاز را کاهش می دهد و در نتیجه کارایی و راحتی را افزایش می دهد. ناگفته نماند که نیاز به بررسی های تعمیر و نگهداری را بیشتر از آنچه لازم است کاهش می دهد.

تشخیص نشتی در پمپ های اندازه گیری

نشت یک نگرانی جدی و رایج در کاربردهای دوز شیمیایی است، زیرا بسیاری از مواد شیمیایی که روزانه دوز می شوند بسیار خورنده هستند و ممکن است از طریق مواد پمپ بسوزانند. در حالی که می توان با سرمایه گذاری در پمپ های اندازه گیری با کیفیت بالاتر تولید شده توسط WRS تا حد زیادی از این امر جلوگیری کرد ، انواع شیرها و سایر لوازم جانبی پمپ اندازه گیری اضافی وجود دارد که می تواند به این نوع مشکلات کمک کند.

طرح های دیافراگم دوتایی گزینه خوبی برای جلوگیری از نشتی هستند، زیرا دو دریچه وجود دارد که از برگشت سیال به سمت عقب جلوگیری می کند. بسیاری از این پمپ ها همچنین دارای عملکردهای تشخیص نشت هستند که به شکل سوئیچ در پشت قرار می گیرند.

پمپ‌های اندازه‌گیری دو دیافراگمی دارای دو پیستون با فضای داخلی خشک هستند که احتمال نشتی را کاهش می‌دهد. این همچنین برای جلوگیری از هرگونه آلودگی احتمالی در هنگام تصفیه آب در صورتی که دریچه اولیه نشتی داشته باشد مفید است.

برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان پمپ اندازه گیری “WRS” تماس بگیرید

WRS که در سال 2008 تأسیس شد، طیف وسیعی از پمپ های اندازه گیری و قطعات مرتبط را ارائه می دهد. ما اینجا هستیم تا به تمام سوالات شما پاسخ دهیم و همچنین دقیقاً پمپ اندازه گیری و لوازم جانبی مورد نیاز مشتریان شما را با قیمت مناسب ارائه دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات ما کافی است با ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *